شقق للبيع في دبي - An Overview

Wiki Article

الخليج التجاري: استعد للاستمتاع بأسلوب حياة فاخر وراقٍ في قلب دبي في الخليج التجاري، حيث تتواجد الناطحات السحابية الشاهقة التي تضفي طابعًا خاصًا على هذه المنطقة الرائعة.

طراز البحر المتوسط، مساكن القناه المائية غرب، مدينة دبي الرياضية، دبي

Despite the fact that Dubai has comfortable house ownership guidelines in recent times and opened factors as many as foreigners, there’s nonetheless Considerably to contemplate prior to buying an apartment in Dubai.

In case you’re obtaining an apartment and don’t plan to Stay with your house, furnishing it right before Placing it out there is a great way to attract attention. Families can definitely enjoy residing in an apartment. It may possibly usually be more very affordable than other available choices and considering the fact that residence developers continuously search for to supply the very best features and strengthen on conveniences, there’s not a good deal that may be lacking from apartment life in Dubai.

قم بإرسال رسالتك من خلال تعبئة هذا النموذج وسوف نقوم بالرد على إستفسارك في أسرع وقت

يقدم لك موقع بروبرتي فايندر مجموعة متميزة من شقق للبيع في دبي حيث تعرض أقوى الشركات والمكاتب العقارية شقق مختلفة على الموقع. فيمكنك استكشف اختيار الشقة التي تناسبك ومعاينتها ثم شرائها بكل سهولة.

Up until the early 2000s, assets ownership was limited to UAE Nationals having said that improvements in house ownership guidelines in the last decade have drawn in traders and new residents aiming to make Dubai their long-term dwelling.

كريك فيستاس ريسيرف, صبحا هارتلاند, مدينة الشيخ محمد بن راشد, دبي

توفر المناطق التالية تشكيلة مختلفة من الشقق المتاحة للبيع بالتقسيط في دبي:

هل يمكنني إجراء تعديلات على الشقّة التي أشتريها؟ بالتأكيد، يمكنك في العادة إجراء تعديلات على الشقّة التي تقتنيها في دبي، وذلك بشرط الامتثال للوائح المحلية وسياسات المبنى. ومع ذلك، يتطلب ذلك الحصول على التصاريح والموافقات اللازمة لأي تعديلات أو تجديدات لضمان الامتثال للقوانين والتوجيهات البنائية.

Dubai is often a nexus of excitement on the globe, turning into An important vacationer and journey desired destination. It’s also a hugely wanted city for those in search of their fortune with the many opportunities throughout Dubai’s robust and various economic system.

تُعد إمارة دبي المحطة الرئيسية للمستثمرين والملاك العقاريين، حيث تجمع بين الأجواء الرائعة ووسائل الراحة العالمية وازدهار السوق العقاري، ما يجعلها بوصلة ووجهة عقارية يفضلونها. هل ترغب في شراء شقة في دبي بالتقسيط؟.

ومن المعلوم أن عروض التقسيط يأخذ أشكالاً متعددة، منها عرض الدفعة الأولى، فيتوجب على المستثمر دفع دفعة أولى تساوي نسبة محددة من القيمة الإجمالية للعقار قبل أن يتمكن من الاستحواذ عليه.

وحدات الاستوديو: تم تصميم هذه الوحدات بتصميم مفتوح يتضمن عادةً غرفة معيشة وغرفة رئيسية ومطبخ مُجهز.

Report this wiki page